Dobrodošli v poglavju Pogosta vprašanja spletne strani CZ Parts! Tukaj smo zbrali odgovore na nekatera najpogostejša vprašanja, ki jih zastavljajo naši kupci. Naš cilj je, da vaše nakupovanje poteka čim bolj gladko in da dobite čim več informacij. Če ne najdete odgovora, ki ga iščete, se brez obotavljanja obrnite na našo prijazno službo za pomoč strankam.
Kakšne izdelke ponujate?
Specializirani smo za visokokakovostne optične naprave in optične dodatke za različne dejavnosti na prostem. Naša ponudba izdelkov vključuje puškohlede, daljnoglede, teleskope, daljinomere, rdeče pike, merki in še več. Ne glede na to, ali ste profesionalni strelec, navdušen pohodnik ali ljubitelj narave, imamo prave optične pripomočke, ki bodo izboljšali vaš vid in zmogljivost.
Ali za vaše izdelke velja garancija?
Da, vsi izdelki, ki se prodajajo na CZ Parts, imajo garancijo proizvajalca. Podrobnosti garancije se lahko razlikujejo glede na blagovno znamko in izdelek. Za podrobne informacije o garanciji si oglejte stran izdelka ali nas kontaktirajte, če imate kakršna koli vprašanja.
Kakšna je vaša politika vračanja izdelkov?
Želimo, da ste s svojim nakupom popolnoma zadovoljni. Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni s svojim naročilom, vam ponujamo preprost pravilnik o vračilu. Vsak neuporabljen izdelek lahko vrnete v 14 dneh od prejema in dobite povrnjen celoten znesek ali zamenjavo. Za več podrobnosti in navodila o tem, kako začeti vračilo, obiščite našo stran s pravilnikom o vračilu.
Kako dolgo bom čakal na svoje naročilo?
Prizadevamo si, da naročila obdelamo in odpremo čim hitreje. Naročila običajno obdelamo v 1 delovnem dnevu, čas dostave pa je odvisen od vaše lokacije in izbrane metode dostave. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo s podatki za sledenje.
Ali ponujate mednarodno pošiljanje?
Da, ponujamo mednarodno dostavo v številne države. Cene dostave in časi dostave se razlikujejo glede na destinacijo. Za več informacij o možnostih mednarodne dostave in stroških dostave obiščite našo stran z dostavno politiko.
Ali lahko sledim svojemu naročilu?
Seveda. Ko bo vaše naročilo odposlano, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo s številko za sledenje. S to številko za sledenje lahko spremljate status vaše pošiljke na naši spletni strani ali spletni strani prevoznika.
Kako lahko stopim v stik s službo za pomoč strankam?
Naša služba za pomoč strankam vam je na voljo! Pišite nam na e-poštni naslov info@cz-parts.eu. Naša služba za pomoč strankam si prizadeva odgovoriti na vsa vprašanja v 24 urah.
Ali ponujate kakšne popuste ali promocije?
Da, redno ponujamo popuste in promocije za različne izdelke. Prijavite se na naš e-novičnik in sledite nam na družbenih omrežjih, da boste na tekočem z najnovejšimi ponudbami in posebnimi akcijami.
Kako lahko ostajam na tekočem z novimi izdelki in promocijami?
Najboljši način, da ostajate na tekočem z novimi izdelki, posebnimi ponudbami in novicami iz panoge, je, da se prijavite na naše e-novice. Prijavite se lahko na naši spletni strani, da boste redno prejemali novice neposredno v svoj nabiralnik. Poleg tega nas sledite na družbenih omrežjih, da boste na tekočem z najnovejšimi novicami in ekskluzivnimi promocijami.
Hvala, da ste izbrali CZ Parts. Zavezani smo, da vam ponudimo najboljšo opremo za vaš CZ z izjemno storitvijo za stranke. Če imate še kakšna vprašanja, se nam lahko kadarkoli obrnete.